Sunday, January 24, 2010

tipikal lah kot?

Suka aku tengok makin ramai yang upload gambar2 muda-muda dulu (hiGh skewl fever lah konon). Dengan muka suci gila, tak matang pun lagi. Konfem rindu balik ah! Tapi kenapa mesti bila kita dah tak berjumpa baru nak rindu t'golek2? Kenapa time kita ada depan mata, kita tak pernah nak cherish n appreciate seseorang tu? Poyo. Ye aku tau. Tu dalam otak aku sekarang, dan aku pelik kenapa aku tak buat mcm tu dulu. Pffft.


b4 'perang besar berlaku'
btw, shafiq if u're reading this, just wanna say sorry to u. truly sorry.
**baru lepas tengok sketsa merdeka badge kita. ~J.W.W Birch~

5 comments:

Nazura says Bonjour said...

suke lah gmbr time raya tu. rindu gileeeee. haha, gmbr tuh bfore gado ke? terlupa lahh. haha.

and yes, our sketch yg pasir salak tu mmg terbaik laaaah :)

Adaww said...

haah. b4 yg ngan presiden kte gak uh.
hahahha.
seyes rinduuuu tyme sketch uh. :'(

Alia Amirah said...

hee
aku plak da form 5 wey!
cuak plak nk tgglkn zaman skola.
rinduuu kaw lah gilaaa!

Adaww said...

hahaha. dah besar dh budak neh.
hahahahha.
aku pon rindu kawwwwwww!

haizanabdulrahman said...

damn!
that seriously was the best memory of my life!
pricelesssss! :D