Sunday, May 9, 2010

berhabuk!

HELLO THERE! Woohoo! Gila lama tak sentuh blog ni. Sorry ye blogku syg, I takde masa nak conteng2 dekat u. ;) *mereng*

Hokay, I finally ended my studies at Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan. Freedom! But still, bosan nak mampus okay duduk rumah. Nak keluar, tapi $$$$ takde. Haih. Kan bagus kalau duit bole print sendiri je. Konfem tiap2 hari aku makan BESAR kat hotel mana2, blackberry + iphone + ipad di tanganku sekarang, bowling tiap2 hari, beli kereta baru (eh?) dan bla bla bla. So, kalau korang ajak aku keluar, aku mengelat, paham2 la ye? MUAHAHAH!

Tapi, walaupun takde duit, aku tetap addicted dengan baju2 kat blogshop ni. Ada je baju2 + bag2 yang menarik hati. Ape lg, terus order la, then tros cakap kat abah, "Abah, adwyh transfer duit tau. Adwyh beli baju" *since malas nk bg alasan nk dpt duit real life, guna duit di cyber lg sng dpt* hehehe. Siapa paham ayat aku? hahahahahahha.

Next, i'll try my best to keep updating this blog while i'm still free ni kan. Kurusla nampaknya otak aku nnt asyik kne perah je nak pk apa yang patut tulis kat sini. pheeew! Basically, i will write bout my daily activities la kan. Siapa tak suka, tak payah baca. Senang.

Haritu, Hzn ajak aku pegi konsert Siti Nurhaliza & Kris Dayanti uh since Auntie Lela ada 1 tiket lebih. Apa lg, join je la walaupun tak bape nak minat SN n KD tapi just nak meluangkan masa yang banyak habis dgn katil je. hekhek. The place wak okay and the foods also. yum2. lapar pulak aku. Haih.

Thx Auntie Lela for this. :)
The 2 divas, KD n SN.

Tetiba t'ingat dessert kat Marriot Hotel. Kakak belanja aritu. Sedappp!

Random pics:
Kakak buatkan 'smokey eyes'. Nampak tak?
Pakai selendang ni pon need help from Hzn. Haih, bila aku nak pandai pkai sendiri ni? Hahaha.

2 comments:

Anonymous said...

mana nampak, nguk!!

Adaww said...

adehhh. siapakah? hahahha