Wednesday, November 3, 2010

Random Random Random

Can i just bury my blog? Kesian lama gila tak berusik. HAHAH. Okay2, nanti lepas final exam habis, aku update paaaaannjaaaaaaaang lagi okeh? Sekarang mari kita merapu meraban je sebab stress study. (Study ke?) :P

Sekarang sepatutnya study week, kena la study kan? Tapi dah aku balik KL, jangan harap la nak study. Study pun the night before nak balik USM. Huahua.

Balik je KL, kakak ajak balik rumah dia, apa lagiiii, mari bazirkan masa! Tak payah study. HAHA.

Dia belanja makan besau kat Secret Recipe. Oh ye, tu Sakeena gemuk yang tak habis2 makan.

Ni pulak Baby Black yang tak nampak mana mata, hidung n mulut. HAHA!

Esoknya kami gerak pergi rumah Mak Long. Ada birthday party Farisa, Najla, Wani, K.long, sape tah lagi. Ramai gilaa! Tapi hadiah bawak untuk sorang je. -___-"

Sebelum gerak, kita kena ber'perasan' depan cermin dulu ye, adik2! Tak kisah la mata kau sepet ke apa ke. HAHA!

Tadaaa! The cakes! I've always wanted the Barbie cake since I was 4 years old! Tapi tak pernah dapat. :/

Balik tu, ikut K.naz pulak. Makan besau lagi kat Restoran Rumah Thai for free! Yummeh! Thanks K.je! :D Pastu tidur kat rumah abang yang 1 km jauh dari rumah sendiri. HAHAH. Frust sebenarnya tak dapat pergi Bukit Jalil tengok Kelantan vs Negeri Sembilan.

Last2, kita tengok kat tv je yee. Ha si Kitty tu peminat tegar Kelantan. Satu geng! GOMO KLATE GOMO! HAHA

Ohh and, Garfield dah nak dekat aku balik. Comel je bila dia tiba2 kiss aku. Heheh. Ailapchu Garfield! Last sekali, aktiviti yang tak boleh tinggal - Bowling!

Yeah bebeh! Time SUKAD taknak pulak markah mcm ni. Haihh. -___-"

Dah. Tu je yang aku buat. Lagi 1 jam kejap lagi nak balik USM dah. Nak study betul2. Fuh3! Pray for me yea? And, good luck to those who will be having their final exams also! Kita KENA dapat Dekan sem ni! :D Byeeeee!

Oh, ni sandal baru saya. Hikhik. :D (Perlu ke?) HAHAH

No comments: