Monday, January 31, 2011

Special entry. :)

Hokay. Today (310111) will be a very special day for these two special girls : Atiqah Syakila and Noor Hafizah. So, here's a little not so special gift for both of you. Nanti esok lusa tulat tahun depan, aku bagi la hadiah lain. MUAHAHA. :P



Yeah, she's my bestbestbestbestbestfriend ever. Kitorang start rapat sebab kat asrama dulu, aku suka pergi mintak makanan kat dia. Banyak stok kot minah ni! HAHAH. Time SPM, tidur sebelah2, pastu tengah syok-syok gosip, dengar bunyi pelik, terus dua-dua pun terdiam, pastu tidur terus. HAHAH. Lawaks! Memang banyak la memories togeda2 dengan dia. Semua hal aku dia tau, semua hal dia aku tau. (Rahsia terbesar masing-masing pun ado! HAHA) Dia kenal kawan-kawan aku and aku kenal kawan-kawan dia. Siap stalk dekat wall masing-masing tu! Kalau boleh, semua wall post pun nak baca! HAHAHA. Everyday, kalau tak chat kat fesbuk, memang tak sah. Kalau salah sorang takde, mula la post kat wall cari mana dia ni, sume2. And yeah, she's the one yang paling memahami aku. Kaki gosipss la katakan! Siap buat handphone strap letak nama kitorang lagi. Siapa bukak, putus kawan. HAHA. Tapikan Kiki, eheh, nanti aku bagitau kau. >.< . Pastu, kalau dia nangis, mesti aku nangis sekali. Apesal tah? Dah la minah ni cengeng! HAHAHAHA. :P.

Btw, here's for you, Kiki : Aku sumpah sayang kau forever ever ever. Jangan cengeng sangat tau! Aku tau kau kuat. Jaga 'Edward' kau baik-baik okay? And, good luck in your studies this time. Pointer masuk Dean's List weh! Nanti aku belanja kau Doodolls! :D. Thanks for being there when I need you. Dah la aku selalu call kau excited nak cerita something, pastu terlupa aku nak cerita apa. HAHAH. Pastu kau pun bengang sekali bila aku tengah bengang dengan someone. I like that! HAHA. May Allah bless you and may our friendship last forever. I love youuuu and Happy 20th Birthday, bebeh! :*

NOOR HAFIZAH RAMLI


Fza! Our Kak Long in the class. Our soon-to-be lawyer also! Dekat sekolah dulu, kitorang memang tak rapat. Siap dorm aku anti dengan dorm dia lagi. HAHAH. After dah habis SPM, baru la kitorang start rapat, pastu lepaking sama-sama. Oh, Fza is the only one yang boleh tahan aku punya 'pemberontakan'. HAHAH. Don't know why, asal dengan dia je, ada je benda aku nak lawan cakap dia. Dia pun dengan sabarnya layan aku yang banyak songeh ni, sambil aku gelak-gelakkan dia. Sumpah best sakat dia! Dia memang layak jadi lawyer. Ada je isi dia nak lawan aku punya pemberontakan tu balik. Urgh! Tau la budak bahas kannnn? HAHAH. :P. And yeah, dia memang boleh cool people down. Aku yang tengah bengang dengan sesiapa, dengar je dia bebel, konfem aku tergelak lepas tu. Tak tahan tengok muka dia. HAHAH!

This is for you pulak, Fza : Thanks for being my friend, dear! Maaf lerr aku selalu melawan ckp 'Kak Long' ni kan. Takde intention punn. Nak nyakat kau jeee. HAHAH. Gelak dengan kau memang sampai bila-bila pun takkan habis! Ingat tak yang kita Skype dulu tu? "Are your mic mute?" "No la buduh!" HAHAHA. Boleh marah mic tu kan? Hahah. Gelak dengan kau konfem sampai sakit perut! Serious rindu nak gelak-gelak dengan kau dohh! We need to meet up as soon as possible! Heheh. Ohh, good luck also in your studies! Nanti bila aku ada pape future nanti kan, i'll hire you as my lawyer okayy? And we really should take more pictures of both of us together. Baru aku sedar pic kita dua je tak banyak sangat. Huu. Lastly, may Allah bless you and please keep our friendship forever! Happy 20th Birthday, Darling! I love youuuu! :*

P/S : Nak celebrate bila and dimana niii kakaks-kakaks sekalian? :P

4 comments:

Anonymous said...

SUMPAH terharu laaa giler!!
insyaAllah kita kene meronggeng sama2 jugak... beselaa kalau gaduh dgn peah tp dah faham kawan sdiri mcmner . xkan 5 tahun dh kenal pon tak boleh nak give and take kan?? baik xyah jadi kwn. nak gaduh jee. hahah. peah serious aku rase terharu dgn post ni. insyaAllah kita akn jd kwn smpai bila2.. kawan susah dan senang. FIZA love u more!! are ur mic mute???!! BODOH! HAHAHA.sampai skrg xboleh lupe. terima kasih sudi buat post utk aku.

Adaww said...

hahahha. you're welcome my dear! kau special dalam hidup. sebab tu layak dapat post dari aku. cewahhh! hahah. kita KENA jadi kawan sampai bila2. aku nak pergi wedding kau, aku nak pergi hospital bila kau bersalin 1st baby nanti, semua aku nakkkk. jgn putus kawan okayyy? :')

Atqhsykla said...

Awww! Terharu gila aku! Gambar juling juling jugak kau letak kan? Hahah. :D Aku teringat kau pna call aku nangis2 aku ingatkan kau tengah gelak doh! Haha tak dpt nak bezakan. Maaf. :P Okay2 friends foreverrrr! Thank you Peah! Sayang kauuuuuu! ♥

Adaww said...

hotsetaf gitewwww! HAHAH. part nangis tu hahahah, aku taktau nak cara nak nangis dengan normal. certain org kan meraung2. HAHAH. yeahh, aku sayang kau jugakkk! <3