Wednesday, February 2, 2011

Cerita diri sendiri.

New year, new places, new friends, new surroundings, new etc2, but are we the 'new us'? For me, errr, aaa, errr, I don't know. But,

I am the type that :

  • Bila dengan new surrounding, dengan orang-orang yang tak kenal kan, i'll be very passive. Pendiam giteww! Aku tunggu orang tegur aku dulu, baru aku tegur dia balik.
  • Ramai yang kata aku sombong sebab aku selalu buat muka serious je. Ada yang kata aku kerek pulak tuuu, sebab aku suka pandang slek kat orang. BAHAHA. Maafla~ tak sedar pun aku pandang korang camtu selama ni. HAHA. :P
  • Tapi bila once aku dah start comfortable and rapat dengan someone, i'll tend to be very clingy with them. Memang aku akan duduk/jalan-jalan/buat apa-apa je la, semua dengan dia. Tak kisah la lelaki ke perempuan ke. Malas nak bergaul punya pasal. -_____-"
  • Ramai yang kata aku manja. Hell yeah. Manja la sikit kot? Kan aku dah kata aku ni 'the clingy type?' HAHA. Kalau kau (lelaki) rasa aku macam suka/admire kat kau ke apa kan, err, better think twice, sebab aku memang jenis yang manja nak mampus dengan orang yang aku rapat. Padahal takde feeling apa-apa pun. Tu just bermaksud yang aku selesa dengan kau. :). Kalau dengan senior-senior perempuan, lagila, memang aku manja habis! Kan Kak Mei kan? (Dengan harapan Kak Mei baca entri aku ni) HAHA.
  • Kalau aku bengang/tacing dengan someone pulak, i'll just simply ignore that person. Tak bercakap, tak pandang, tak jawab call, tak balas message, off chat kadang-kadang (uhuk2!) HAHA. Aku memang jenis macam tu. Taktau kenapa. Maybe aku takut aku lagi tambah sakit hati bila layan orang tu. Ika sampai buat video kot nak pujuk aku! Terharu aku! HAHAH. Thanks dear. :*
  • Oh, kalau yang pasal pandang slek tu, kadang-kadang 'pandangan slek' ku itu memang aku tujukan kepada someone. MUAHAHA! Agak-agak kau ada buat aku sakit hati ke apa kan, memang haruslah kena pandang slek dengan aku. Heheh.
  • Aku seorang yang sangat sangat sangat banyak cakap. (Dengan orang aku rapat je la tapi). Haizan sampai suruh aku diam masa tengah lepaking. Siot! Ada one time tu, aku tengah demam, tapi gagah jugak nak pergi Bangi Kopitiam ni. Tengah duduk-duduk tu, aku diam je la. Sebab tak larat. Pastu Haizan kata kat kakak dia "Ha, baik pun budak ni! Diam je. Kalau tak tu, potpetpotpet memanjang!" -________-". Siot habis kan minah tu? Grrrr. HAHA.
  • If aku tak suka someone, aku tunjuk. Aku bukannya talam dua muka, depan-depan kemain layan baik gila, tapi belakang-belakang mengumpat. Tak. Aku depan-depan tunjuk yang aku malas nak layan dia, belakang-belakang, mengumpat. HAHAHA!
  • Kalau ketawa, eheh, memang aku tak boleh cover. 1 USM tu boleh dengar. Okay tipu. Tapi memang tak cover la. Ikut suka aku la nak gelak kuat-kuat ke hape. Nanti depan mertua baru la gelak sopan-sopan. Dah practice awal-awal dah. Don't worry. MUAHAHA! :P
  • Kaki carut? HEHE. Dengan certain-certain orang je. Agak-agak kalau dia tu kaki carut jugak and tak lut dengan carutan bagai ni, memang carut mencarut lah kita ye. HAHA. (Tapi sekarang dah kurang la. Saya kan sopan! HA HA HA!)
  • Aku seorang yang berdendam kot? Entah. Tapi aku jenis yang akan balas balik apa yang dia buat jahat dekat aku. Baru la adil! MUAHAHA! Kejam en? Adehh. Nanti aku ubah la sikit-sikit ye?
  • Cakap pakai lepas je. Lagi-lagi bab perli-memerli ni. Yeahh. Memang mulut takde insurance. Kenapa? Kau nak belikan? Boleh! HAHA. :P
  • Oh, aku suka gelakkan orang yang tersasul/tersalah cakap. Kalau aku dengar je, konfem aku tibai gelak gila-gila. Jangan tacing dengan aku sebab tu, okay?
  • Bila ada yang ajak aku lepaking ke apa, dorang akan sentiasa dengar jawapan 'jommmm' dari aku. Yeahh. Aku bosan duk terperap je dalam bilik. Kalau aku taknak ikut tu, ada la benda yang buat aku takleh nak follow atau aku malas. HAHA.
  • Aku akan rasa bersalah kalau ada orang mengumpat kawan aku dengan aku. Lagi-lagi kalau pasal kawan baik sendiri. Aku akan dengar je, pastu okay dah. Aku tak bagi respon sangat. Serba-salah beb! HAHA
  • Oh haa, kalau dengan orang yang aku baru kenal ke apa kan, i'm the type that will laugh more rather than talk more. Sebab aku automatically jadi blank taktau nak cakap apa, so ended up jadi tukang gelak je lah. :D
  • Paling penting, I hate morning classes! Urghh! Kenapa mesti semua kelas pun nak buat pagiiii? (Ni nampak sangat dah out of topic. Dah tarak idea latewww!) HAHA.

So, that's a lil bit bout me. I want to know more bout my readers too! Meh aku tag korang buat benda ni :

Copy and paste this to your entry, describe bout it, and publish your post with whatever title you like :

I am the type that : / Aku jenis yang :
(Pilih satu)
__________________________________________________________________

Do it tau! Nanti aku baca blog korang and will comment your post! (Benda ni pun sesuai untuk sesiapa yang tengah takde idea langsung nak update blog dia nak cite pasal apa, haa, amek ni, copy paste, buat. Okay?) Happy doing it! Toodles~ :)

5 comments:

fantaghiro_90 said...

HAHAHA.mmg pon! :P

ibalpangi said...

wah samela! bab tggu org tgo kte hehe

Adaww said...

k.mei : yayyyyy! Kak mei bacaaa. HAHAHA.

ebal : kan? malas nak tegur orang lain dulu. BAHAHAH

haizanabdulrahman said...

hahah. bila dow aku ckp cmtu? :P kau mmg, semak je :P :P

Adaww said...

yg time kita lepak kat park klcc tu kan kau suruh aku diam. HAHA. pastu lepas tu kan aku demam, tapi still pegi lepak gak kat bangiii. blaja tinggi2 pun, nyanyok jugak! buduh! HAHAHHA